Onze diensten

MEER TIJD VOOR ONDERNEMEN?

Besteed Uw administratie uit en creeër meer ruimte om te doen waar U goed in bent

OVERIGE DIENSTEN



  • Offerering
  • Betalingen aanmaken en uitvoeren
  • Ondersteuning bij communicatie met externe partijen

zoals verzekeraars, banken, accountants, fiscus



Heeft u een aandere vraag dan kunt u contact met ons opnemen.

 
 
 
 
 
 

Onze dienstenpakket bestaat uit verschillende mogelijkheiden voor een ondernemer. Door jarenlange ervaring en complexiteit van onze medewerkers kunnen wij u op een brede schaal van taken behulpzam zijn.

Zowel uitvoeren als ook ondersteunende diensten behoren tot ons takenpakken:


VOOR STARTERS, bestaande ZZP-ers en het MKB


  • Opzetten van administratie
  • Ondersteunen bij het  bijhouden en verzamelen
  • Verwerken en invoeren van finaciëele stukken
  • Debiteurenbewaking
  • Loonadministratie
  • BTW Aangiftes
  • Jaarrekening
  • Aangifte Inkomstenbelastig
  • Facturatie
  • Advies


Eerst informeren wij u per mail wat wij van u moeten weten om onze samenwerking zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Als u nog bezig bent met de opstart van uw bedrijf leggen we u uit waar u aan moet denken en welke administratieve handelingen er al moeten worden verricht tijdens de opstartfase, hoe u zich moet aanmelden bij de Kamer van Koophandel etc.

 

Als u definitief start, dan zetten we de administratie op. Wij leggen u uit wat u moet aanleveren en op welke momenten. Wij zorgen ervoor dat u wordt aangemeld bij de belastingdienst en dat alles vlekkeloos verloopt.

 

Natuurlijk hebt u tussentijds wel eens vragen: moet ik mijn auto zakelijk of prive rijden? Is het handig  om nu te inversteren in nieuw gereedschap etc etc.

 

In dat geval mailt  u of belt u  ons  en helpen we u  (binnen het redelijke) gratis verder. Bij ons dus geen extra kosten. 

Verder kunt u denken aan reguliere administratieve handelingen zowel voor starters als ook voor bestaande ondernemers:





Heeft u een vraag over onze diensten dan kunt u contact met ons opnemen